ההיערכות להילולת הרשב"י: חניון התרעננות במקום ויסות

בנצי לייזרוביץ No Comments on ההיערכות להילולת הרשב"י: חניון התרעננות במקום ויסות

השר הממונה ופרויקטור מירון הודיעו כי השנה לא יופעלו חניוני הוויסות בדרך למירון ובמקומם יופעל חניון התרעננות

צילום: א אייזנבאך
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת ההיערכות לקראת הילולת הרשב"י במירון שתחול אי"ה בעוד כחודשיים, הפרוייקטור של ההילולא – יוסי דייטש, נועד עם בכירים במשרד התחבורה לשם סקירת המתווה המתגבש, ולשם ההיערכות הנדרשת.

בפגישה שנערכה במשרד התחבורה, נטלו חלק, מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור, מנהל הרשות לתחב״צ רן שדמי וסגניתו גב׳ נועה אבירם, רמ"ט סגן השרה – דוד ורצמן, אליאס מטר מנהל אגף רכבות וצוותי המשרד.

במהלך הפגישה, סקר הממונה את מתווה ההילולא המתגבש, את הדגשים ואת התכנית התפעולית התואמת את העבודה המשותפת עם כלל השותפים לאירוע גדול ומורכב זה בשנה זו.

לאור מסקנות ועדת החקירה, יושמו מספר שינויים במתווה ההילולא בשנה זו, כאשר דגש רב ניתן להסעת ההמונים מכל רחבי הארץ להר מירון, וממנו בחזרה. אחת הבשורות המשמעותיות שהציג הממונה בפני הנוכחים, נוגעת לחניוני הוויסות, שעמדו בשנה שעברה בעין הביקורת הציבורית.

דייטש הודיע כי השנה לא יופעלו חניוני ויסות, ובמקומם יופעל חניון התרעננות בצומת אליקים. החניון יופעל בהשקעה חסרת תקדים של משאבים מצד כל הגופים והגורמים הרלוונטיים, ויינתן בו שירות לעולים למירון, הכולל אוכל ושתייה, לצד כל התנאים הנדרשים.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, "האתר השנה פתוח לכולם ללא יוצא מן הכלל, בהתאם למתווה. המשרד עושה ויעשה מאמצים רבים כדי לאפשר את קיום האירוע בצורה הבטוחה והראויה ביותר ולשם כך נקצה את מירב המשאבים על מנת לאפשר למתפללים להגיע ולחזור ללא כל הפרעות ועיכובים מיותרים. כדאי הוא רבי שמעון, שנעשה לכבודו את כל המאמצים הדרושים, אך על מנת שכולם יוכלו להגיע להר, נדרשת ערבות הדדית ואחריות".



0 תגובות